Zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie największych miejskich parków, kierujący swoją ofertę zarówno do turystów i uczestników życia kulturalnego, jak i do odwiedzających Kraków w interesach, odwołujący się do lokalnych legend i pokazujący, że stare królewskie miasto żyje dziś swoim własnym, dynamicznym życiem – nic dziwnego, że motywem przewodnim projektu wnętrz hotelu Hyatt Place Kraków, stworzonego przez MIXD, stało się hasło „Urban Jungle”.
Hyatt Place to 4-gwiazdkowa marka hotelowa select service. Obecnie działa pod jej szyldem ponad 400 hoteli, z czego większość zlokalizowanych jest w USA, a w Europie tylko 10. Otwarcie hotelu w Krakowie było więc istotnym wydarzeniem, które wiąże się zarówno z ekspansją marki na Starym Kontynencie, jak i z powrotem sieci Hyatt do Polski po ośmiu latach. Obiekt miał się więc wyróżniać swoim designem i przyciągać gości, a jednocześnie reprezentować w pełni Hyatt Place – na przykład poprzez nawiązanie do kolorów z palety marki. Zgodnie z życzeniem inwestora w projekcie miały pojawić się lokalne akcenty, ale podane w świeży, atrakcyjny dla grupy docelowej klientów Hyatt Place, sposób. Hotel miał być miejski, lifestylowy, nowoczesny i elegancki. Projekt wnętrza Hyatt Place Kraków zbudowany jest na wielu kontrastach. Z jednej strony mamy tu miejską, industrialną surowość architektonicznego betonu, żywicy, kortenu, metalowej siatki, prasowanej blachy. Z drugiej – eleganckie orzechowe drewno, piaskowiec, trawertyn i marmur. Energetyczne, urozmaicone, kolorowe strefy wspólne różnią się mocno od stonowanych sal konferencyjnych oraz sprzyjających wypoczynkowi pokoi.
Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!