mode:lina jest autorem tożsamości marki oraz głównym projektantem sieci restauracji typu quick-service United Chicken.
System aranżacji wnętrz dla sieci United Chicken został zaprojektowany w taki sposób, aby marka była łatwo rozpoznawalna w różnych lokalizacjach nawet gdy logo i elementy brandu nie są widoczne.
Podział stref w restauracji łatwo jest zidentyfikować dzięki wyraźnej kolorystyce: szary - strefy komunikacji, żółty i zielony - strefy konsumpcji. Miejsca krzeseł i stołów są w naturalny sposób wydzielone poprzez różnice w kolorze posadzek oraz obniżenia sufitu. Elementem bazowym każdego lokalu UC jest zielona lada o charakterystycznym kształcie litery C.
Choć początkowo zakładano trzy typy resturacji: restaurant, drive-in oraz foodcourt, koncept cały czas się rozwija o niestandardowe rozwiązania dla najbardziej wymagających lokalizacji.
Dotychczas powstały:
United Chicken Koszalin (restauracja)
United Chicken Bytom (foodcourt)
United Chicken Września (restauracja)
United Chicken Stargard Szczeciński (restauracja)
Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!