Na 10. piętrze biurowca Browary Warszawskie, przy ul. Grzybowskiej 62, powstała przestrzeń Brand Space dla testów, promocji oraz szkoleń branży gamingowej. Projekt dla Sony Interactive Entertainment powstał w pracowni Jander Kabza Architekci.
W PlayStation Brand Space na pierwszy plan wysuwa się na wskroś nowoczesne wyposażenie, dynamiczne oświetlenie i futurystyczne elementy, odzwierciedlające zaangażowanie firmy Sony Interactive Entertainment w rozwiązania innowacyjne.
Wnętrza, zaprojektowane przez pracownię Jander Kabza Architekci, zostały wyposażone w wygodne fotele oraz dużą ilość zieleni, tworząc w efekcie bardzo przyjazne i nowoczesne otoczenie. Architekci zdecydowali się podzielić przestrzeń na różnorodne strefy, w tym strefę wejściową z ekspozytorem historycznych produktów PlayStation, coffee point ukryty za panelami inspirowanymi japońskimi przegrodami ‘shoji’, stanowiska testowe PlayStation 5 i 65-calowe telewizory z miękkimi siedziskami, strefę PlayStation VR2 oraz centralnym telewizorem o prawie 100-calowej przekątnej, idealnym do prezentacji i relacjonowania wydarzeń.
Brand Space nie tylko oferuje graczom dostęp do najnowszych tytułów na PlayStation 5, PlayStation VR2 i PC, służy także jako centrum wydarzeń promujących markę. Miejsce wyposażono w 5 stanowisk do gry oraz specjalną strefę VR, gdzie można testować najnowsze technologie PlayStation. W strefie PC, gracze mają okazję zapoznać się z tytułami PlayStation Studios, wydanymi na tę platformę.
Wnętrza zawierają liczne akcenty gamingowe, w tym elementy z perforowanej blachy, podświetlanych siatek oraz symboli marki PlayStation, które widoczne są nawet z ulicy Grzybowskiej dzięki „shape’om” w postaci symboli PlayStation zamontowanych na suficie. Przestrzeń umożliwia organizację pokazów gier, streaming wydarzeń na żywo i pełną synchronizację oświetlenia oraz dźwięku, co pozwala na przeniesienie się w klimat dowolnej gry.
PlayStation Brand Space jest także miejscem odpoczynku i integracji. Panoramiczny widok na Warszawę, wygodne sofy i fotele oraz lodówka z chłodnymi napojami, tworzą przestrzeń pozwalającą uczestnikom na relaks w przerwach między intensywnymi sesjami gamingowymi. Spotkania z mediami i influencerami oraz cykliczne wydarzenia z marką PlayStation w centrum uwagi są regularnym elementem funkcjonowania Brand Space.
Dzięki Brand Space, PlayStation oferuje swoim użytkownikom nie tylko dostęp do najnowszych gier i technologii, ale również możliwość stania się częścią społeczności, której wspólnym mianownikiem jest pasja do gier. To miejsce, które wykracza poza granice standardowej przestrzeni biurowej, oferując kreatywność i nowoczesne rozwiązania, a jednocześnie tworzy unikalną strefę odpoczynku i inspiracji.
Źródło: materiały prasowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Projektaci z amerykańskiego goCstudio zaprojektowali w duchu elastyczności mały,...
czytajJapońska matcha serwowana na dziesiątki sposobów - to w Poznaniu...
czytajMieszanka industrialu z ciepłymi kolorami i przyjemnymi tkaninami. Przenikanie się...
czytajPrzestrzeń startupów w centrali banku ING w Katowicach według pracowni...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz