Rozpoczęła się piąta edycja konkursu "Design by Śliwka Nałęczowska" skierowanego do młodych twórców. Zadanie konkursowe to stworzenie projektu graficznego na opakowania pralin. Pula nagród to 30 000 zł.
Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie oryginalnej grafiki na opakowanie pralin Śliwki Nałęczowskiej. Grafika powinna odzwierciedlać motto: "Śliwka Nałęczowska - inspiruje wszystkie zmysły". Oprócz stworzenia samej grafiki, uczestnicy są również zobowiązani do przygotowania wizualizacji tego opakowania z zaprojektowanym nadrukiem. W realizacji projektu należy ścisłe przestrzegać wytycznych zawartych w podręczniku "Jak poprawnie zaprojektować grafikę na opakowanie Śliwki Nałęczowskiej – manual", zgodnie z zaleceniami organizatorów konkursu.
Konkurs jest otwarty dla projektantów, grafików oraz osób aspirujących do pracy w tych zawodach, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Przyjmowane są wyłącznie prace autorskie, stworzone indywidualnie. Nie są akceptowane prace zespołowe z wieloma autorami. Każdy uczestnik może nadesłać do trzech projektów.
I miejsce - 10.000 zł + zapas Śliwki Nałęczowskiej
II miejsce - 7.000 zł + zapas Śliwki Nałęczowskiej
III miejsce - 5.000 zł + zapas Śliwki Nałęczowskiej
IV - X miejsca - 1000 zł + zapas Śliwki Nałęczowskiej
Produkty opatrzone zwycięskimi grafikami pojawią się w sprzedaży w 2025 roku jako element ekskluzywnej serii Art Collection.
Zgłoszenia przyjmowane są do 15 maja 2024.
Więcej na temat konkursu można przeczytać na stronie organizatora: https://www.designbysliwkanaleczowska.pl/
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Do 12 stycznia 2015 młodzi designerzy mogą zgłaszać swoje prace...
czytajCo naprawdę znaczy architektura? Co można osiągnąć, gdy nie ma...
czytajKonkurs architektoniczny Light up!- przedstaw swój pomysł na dobrze oświetloną...
czytajKto zwyciężył w konkursie Roca One Day Design Challenge?
czytaj
Ilość komentarzy: 0