Celem konkursu jest wyodrębnienie najciekawszej koncepcji aranżacji przestrzeni sklepowej.
Organizator:
Organizatorem konkursu jest Esotiq & Henderson S.A, z siedzibą w Gdańsku.
Zasady ogólne:
Organizator oświadcza, że Konkurs:
1 Ma charakter otwarty.
2 Prowadzony jest na podstawie Regulaminu.
3 Jest konkursem koncepcyjnym.
4 Prowadzony jest w języku polskim.
5 Uczestnicy konkursu mogą składać pracę jedynie w języku polskim.
6 Udział w konkursie jest bezpłatny.
Uczestnicy:
Uczestnikiem konkursu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
Zgłoszenia i kwalifikacja:
1 Praca konkursowa musi zawierać:
a) wizualizację 3D koncepcji obejmującą przede wszystkim układ funkcjonalny (rzut sklepu) wraz z uwzględnieniem ścieżki klienta sklepu;
b) moodboard w postaci prezentacji zawierającej inspiracje;
c) część opisową obejmującą propozycje charakteru sklepu wraz z materiałami/kolorami z nim związaną;
d) rysunki gabarytowe;
e) propozycję oprawy oświetlenia;
f) szacunkowy budżet dla realizacji koncepcji.
Ocena prac konkursowych:
Ocena formalna prac konkursowych – do dnia 23.08.2022; 5.
Ocena merytoryczna prac konkursowych – do dnia 26.08.2022; 5.3
Prace konkursowe będą oceniane przez Komisję Konkursową według kryteriów:
- walorów artystycznych;
- walorów użytkowych;
- spójności i logiczności zaproponowanej koncepcji;
- oryginalności i innowacyjności zaproponowanych rozwiązań;
- zgodności z obowiązującymi przepisami prawa w tym wymogami bhp i ppoż.
Nagrody:
Organizator przewiduje jedną nagrodę główną w wysokości 15000,- zł. netto.
Więcej informacji na temat konkursu na stronie organizatora: esotiqhenderson.com/konkursy
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Startuje 6. edycja międzynarodowego konkursu Jump the Gap, do którego...
czytajJuż po raz 11 firma Vasco Group zaprasza architektów wnętrz...
czytajMAXIM ogłasza konkurs na wykonanie kolekcji artystycznych dekoracji na kubki....
czytajKonkurs na Najlepsze Opakowanie Roku 2011
czytaj
Ilość komentarzy: 0