"must have" to plebiscyt organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival, wyróżniający najlepsze polskie wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów.
Organizator: Łódź Design Festival
Cel: Plebiscyt powstał by ropowszechnić dobry polski design i dzięki temu promować rodzimy biznes oraz projektantów. must have to unikalna rekomendacja konsumencka, oraz najbardziej medialne wydarzenie w polskim designie.
Zgłoszenie: do 5 marca 2021 roku.
Zgłaszane w plebiscycie produkty muszą być dostępne na polskim rynku, zaprojektowane przez polskich projektantów i/lub wyprodukowane przez polskie firmy w okresie 2018 - 2021.
Szczególnie istotne będą propozycje produktów, które odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów:
- idealnie nadają się do domowego biura,
- są wrażliwe społecznie,
- powstały w trosce o zasoby,
- nie tworzą zbędnych odpadów,
- pomagają dbać o zdrowie.
Korzyści dla wyróżnionych w plebiscycie must have:
- znak must have - bezpłatna, bezterminowa i nieograniczona terytorialnie licencja na posługiwanie się znakiem jakości must have, rozpoznawalnym wśród polskich i zagranicznych konsumentów,
- statuetka must have - limitowana statuetka must have zaprojektowana przez Bartka Mejora, czołowego polskiego projektanta ceramiki, wyprodukowana przez Partnera - Porcelanę Krzysztof,
- wystawa must have - możliwość udziału w wystawie must have towarzyszącej Łódź Design Festival.
Więcej informacji o plebiscycie na stronie organizatora: musthave.lodzdesign.com
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Żródło: https: musthave.lodzdesign
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Wystartowała piąte edycja konkursy Jump The Gap organizowanego przez firmę...
czytajMuzeum Literatury im. Adama Mickiewicza oraz warszawski oddział SARP organizują...
czytaj30 stycznia upływa termin rejestracji w prestiżowym konkursie Museum of...
czytajJuż po raz czwarty Mazda Motor Poland organizuje konkurs dla...
czytaj
Ilość komentarzy: 0