"must have" to plebiscyt organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival, wyróżniający najlepsze polskie wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów.
Organizator: Łódź Design Festival
Cel: Plebiscyt powstał by ropowszechnić dobry polski design i dzięki temu promować rodzimy biznes oraz projektantów. must have to unikalna rekomendacja konsumencka, oraz najbardziej medialne wydarzenie w polskim designie.
Zgłoszenie: do 5 marca 2021 roku.
Zgłaszane w plebiscycie produkty muszą być dostępne na polskim rynku, zaprojektowane przez polskich projektantów i/lub wyprodukowane przez polskie firmy w okresie 2018 - 2021.
Szczególnie istotne będą propozycje produktów, które odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów:
- idealnie nadają się do domowego biura,
- są wrażliwe społecznie,
- powstały w trosce o zasoby,
- nie tworzą zbędnych odpadów,
- pomagają dbać o zdrowie.
Korzyści dla wyróżnionych w plebiscycie must have:
- znak must have - bezpłatna, bezterminowa i nieograniczona terytorialnie licencja na posługiwanie się znakiem jakości must have, rozpoznawalnym wśród polskich i zagranicznych konsumentów,
- statuetka must have - limitowana statuetka must have zaprojektowana przez Bartka Mejora, czołowego polskiego projektanta ceramiki, wyprodukowana przez Partnera - Porcelanę Krzysztof,
- wystawa must have - możliwość udziału w wystawie must have towarzyszącej Łódź Design Festival.
Więcej informacji o plebiscycie na stronie organizatora: musthave.lodzdesign.com
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Żródło: https: musthave.lodzdesign
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Ogłoszono międzynarodowy konkurs "Better Bus Stop" na nowe koncepcje przystanków...
czytajKonkurs Frame Mooi Awards to połączenie sił magazynu „Frame” i...
czytajJuż 1 czerwca startuje konkurs 3xR: reuse, recycle, remake skierowany...
czytajZadanie konkursowe polega na przygotowaniu i przedstawieniu projektu redefinicji przestrzeni...
czytaj
Ilość komentarzy: 0