Wypoczynek po włosku

Wypoczynek po włosku

Jedna z najbardziej stylowych włoskich marek meblarskich trafiła do salonów polskiego sprzedawcy. W Krakowie i Wrocławiu można się osobiście przekonać o jakości oferowanych przez nią nowoczesnych mebli wypoczynkowych.

Wysoka półka z Mediolanu

Propozycje włoskich stylistów od lat znajdują uznanie na najważniejszych branżowych targach meblarskich w Mediolanie. To tam zaprezentowano najnowsze kolekcje producenta, które nie tylko wpisują się w nowoczesne trendy ale i je wyznaczają.

Osobisty styl

Włoskie meble wyróżnia doskonały styl. Łączy on w sobie, w starannie dobranych proporcjach, tradycję z innowacyjnością. Efektem są ponadczasowe kształty mebli wypoczynkowych, które się nie zestarzeją i pozwalają wyrazić swoją osobowość.

-Ditre Italia specjalizuje się głównie w meblach wypoczynkowych, choć w ofercie producenta można znaleźć także łóżka. Jeśli chodzi o wykończenie mebli, klient może przebierać w dostępnych rodzajach tkanin i skór. W praktyce każdy mebel może być dowolnie wykończony, co pozwala na jego daleko idącą personalizację. Można zatem z sofy czy narożnika uczynić główny stylistyczny akcent wnętrza – mówi Bartłomiej Zbiegień, przedstawiciel polskiego dystrybutora włoskiej marki.

Dla tych, dla których stylistyczne nowości nie mają tajemnic, nie będzie zaskoczeniem, że meble włoskiej marki prezentują najnowszy styl. Nowoczesny design wyraża się poprzez kształt mebli, czyli płaskie platformy na cienkich nogach wykonanych z drewna lub stali, a kompozycję mebla dopełniają grube poduszki wypełnione kaczym puchem.

Jakość i wygoda

Co ważne, dostępne w polskich salonach meble włoskiej marki nie tylko dobrze wyglądają, ale także są funkcjonalne, wygodne i wykonane według najwyższych standardów. Jakość wykonania wynika z wieloletniej historii sięgającej połowy lat siedemdziesiątych, kiedy to bracia De Marchi, którzy po dzień dzisiejszy są udziałowcami firmy, rozpoczęli produkcję komponentów dla innych marek. Zbierane w ten sposób doświadczenie zaowocowało powstaniem pierwszego katalogu i dystrybucją na rynku włoskim od 1985 roku.

Jakość wykonania i funkcjonalność wynikają ze strategii, która koncentruje wysiłki firmy na rozpoznaniu potrzeb klientów i adaptowaniu do nich swoich produktów, aby efekt mógł zaspokoić zapotrzebowanie na różne style życia. 

-Takie spójne połączenie jakości, designu i funkcjonalności pozwoliło na zdobycie czołowej pozycji na niezwykle konkurencyjnym rynku włoskim i 50% udziałem eksportu w obrotach firmy. Dziś za naszym pośrednictwem meble te trafiają także klientów w południowej Polsce – mówi specjalista.

Źródło: materiały prasowe

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!