Prezydent Miasta Zduńska Wola zaprasza do udziału w konkursie na koncepcję architektoniczną zagospodarowania skweru międzypokoleniowego w centrum Zduńskiej Woli. Przedmiotowy skwer międzypokoleniowy zostanie zrealizowany w ramach projektu pn. „60+ smart city – innowacje jako efekt współpracy międzypokoleniowej” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz z budżetu państwa.
Organizator konkursu
Urząd Miasta Zduńska Wola
ul. Stefana Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola
Cel konkursu
Celem głównym, a jednocześnie przedmiotem Konkursu jest uzyskanie możliwie najlepszej pod względem rozwiązań architektonicznych, funkcjonalno-przestrzennych, estetycznych i społecznych autorskiej koncepcji zagospodarowania skweru międzypokoleniowego. Najlepszą koncepcją zostanie ta, która otrzyma najwyższą liczbę głosów w głosowaniu mieszkańców. Ze zwycięzcą Konkursu, zwanym dalej „Wykonawcą”, zostanie zawarta umowa na realizację dokumentacji projektowej, zwana dalej „Umową”. Celami pośrednimi są:
-możliwość współdecydowania przez mieszkańców o formie przestrzeni publicznej w mieście,
-integracja mieszkańców w celu jak najlepszego zaaranżowania swojej przestrzeni do życia.
Terminy
1 lipca 2020 roku – ogłoszenie Konkursu.
10 lipca 2020 roku o godz. 12:00 – termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie wraz z pozostałymi dokumentami.
do 7 dni kalendarzowych – Komisja Konkursowa zaprosi Uczestników spełniających warunki Regulaminu do udziału w Konkursie.
do 17 sierpnia 2020 roku do godz. 10:00 – ostateczny termin składania prac konkursowych.
do 20 sierpnia 2020 roku – termin dyskusji i dopuszczenia prac do głosowania.
od 21 sierpnia 2020 roku do 4 września 2020 roku – głosowanie przez mieszkańców będzie trwało w terminie.
do 10 września 2020 roku – rozstrzygnięcie Konkursu.
do 7 dni kalendarzowych od dnia rozstrzygnięcia Konkursu – zaproszenie zwycięzcy Konkursu do zawarcia umowy
do 10 grudnia 2020 roku – termin realizacji dokumentacji projektowej.
Jury konkursu
Konkurs przeprowadza i nadzoruje Komisja Konkursowa w składzie:
Paweł Szewczyk – Zastępca Prezydenta Miasta Zduńska Wola – Przewodniczący Komisji;
Michalina Łagunionok – Inspektor w Biurze Strategii i Rozwoju Miasta – Sekretarz Komisji;
Krystyna Bąk – p.o. Dyrektora Biura Strategii i Rozwoju Miasta – Członek Komisji;
Piotr Borkiewicz – Dyrektor Biura Inwestycji Miejskich – Członek Komisji;
Donata Szmiel – Dyrektor Biura Gospodarki Nieruchomościami – Członek Komisji;
Kamila Piotrowska – Zastępca Dyrektora Biura Infrastruktury Technicznej – Członek Komisji;
Jolanta Owczarz – Kierownik Działu Miejska Pracowania Urbanistyczna – Członek Komisji;
Tomasz Suchański – Podinspektor w Biurze Strategii i Rozwoju Miasta – Członek Komisji;
Paweł Perdek – Dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli – Członek Komisji;
Gabriela Górska – Kustosz Muzeum Historii Miasta Zduńska Wola – Członek Komisji.
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Uczestnikami są:
Michalina Łagunionok – inspektor w Biurze Strategii i Rozwoju Miasta
(nr tel.: 43 825 02 34, adres e-mail: [email protected]).
Krystyna Bąk – p.o. Dyrektora Biura Strategii i Rozwoju Miasta
(nr tel.: 43 825 02 72, adres e-mail: [email protected]).
Więcej o konkursie znajdziesz tu: https://bip.zdunskawola.pl/przetarg/9853/konkurs-srm-fzwp-271-12-2020-ml
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Znamy już laureatów tegorocznej, jubileuszowej edycji konkursu Dobry Wzór, organizowanego...
czytaj41. I Edycji Konkursu im. prof. Władysława Czarneckiego dla studentów...
czytajW gościnnych progach warszawskiego Hotelu Vienna House Mokotów Warsaw, 4...
czytajSprawdź wyniki konkursu dla projektantów wnętrz, organizowanego przez Stowarzyszenie Architektów...
czytaj
Ilość komentarzy: 0