Wybudowana siedem lat temu warszawska siedziba firmy Cargill poddana została rearanżacji. Tak jak za pierwszym razem, tak i teraz projekt wnętrz powierzony został firmie Massive Design, która tego typu realizacje wykonuje dla największych polskich marek.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: „Wisła łączy” czyli aranżacja hotelu Ibis w Warszawie
W przygotowanym projekcie nie chodziło jedynie o zmianę wizualną przestrzeni, ale także o nadanie jej nowej funkcjonalności, której standardy zdążyły ulec zmianie w ciągu ostatnich lat.
Projekt wnętrza objął przede wszystkim części wspólne biura, a więc recepcja, sale konferencyjne, pomieszczenia relaksu oraz ciągi komunikacyjne. Wszystko to w myśl dostosowania przestrzeni do odświeżonego wizerunku marki.
Powiew nowoczesności
W aranżacji wnętrza projektanci Massive Design postawili na nowoczesną estetykę. Stąd też proste bryły wyposażenia, eleganckie, ale minimalistyczne materiały wykończeniowe oraz oszczędność w ilości wprowadzonych mebli. Dzięki temu wnętrza zdają się być przestronne, pełne światła i powietrza. Jest to nie tylko poprawa estetyczna, ale z pewnością zmiana taka korzystnie wpływa na jakość pracy.
Interesującą formą wprowadzoną do przestrzeni recepcji wydaje się być przestrzenna dekoracja sufitu, która przypomina fakturę skorupy żółwia. W te opływowe moduły wmontowane zostały punkty oświetlenia, dzięki którym powstał ciekawy efekt wizualny. Duże przeszklenia przestrzeni recepcji, a także prosta bryła lady z ciekawą dekoracją w postaci zarysu mapy świata podkreślają elegancki charakter biura.
Szarości i barwy
Bazą kolorystyczną projektu jest biel i szarości. Białe ściany oraz sufitu oraz szara, przyjemna wykładzina dywanowa o interesujących podziałach, stanowią dobry trzon założenia. Przestrzeń nie jest inwazyjna, nie zakłóca spokoju pracy i sprzyja skupieniu. Dodatkowo całość daje poczucie harmonii i równowagi, która przecież powinna przychodzić na myśl w powiązaniu z firmą, której działanie związane jest ze środowiskiem i zrównoważonym połączeniu człowiek-przyroda.
W tak zaaranżowaną przestrzeń projektanci śmiało mogli wprowadzić akcenty kolorystyczne głównie w postaci tapicerowanych siedzisk oraz tapet o geometrycznych printach. Kolory wciąż nie są dominujące, wybór padł raczej na przygaszone i stonowane. Mimo tego urozmaicają one przestrzeń i ożywiają ją.
Jesteśmy w Warszawie
Aby zasygnalizować znaczenie lokalizacji w projekcie aranżacji, zespół architektów postanowił wprowadzić ciekawą dekorację ścienną w jednej z przestrzeni wspólnych. Jest to neon inspirowany logotypem klasycznego samochodu Warszawa, który umieszczony na ceglanej ścianie, świetnie się prezentuje, a jednocześnie nadaje wnętrzu nieco mniej oficjalnego charakteru.
Aranżacji wnętrza biura Cargill – metryka
projekt: Massive Design
realizacja: w trakcie
lokalizacja: Warszawa
opracowanie: Wiola Imiolczyk
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Sebastian Rossbach i Marco Barth otworzyli swoją Pizzerię 22k w...
czytajW lśniącym suficie hali targowej jak w tafli wody odbijają...
czytajDwa i pół tysiąca butelek po whisky wiszących nad głową...
czytajTożsamość marki oraz aranżacja wnętrz sieci restauracji United Chicken została...
czytaj
Ilość komentarzy: 0