Jeszcze do 30 stycznia 2012 r. można zgłaszać zespoły złożone z młodych twórców, którzy nie ukończyli 28 roku życia, w kategoriach: PRINT, CYBER, FILM, DESIGN, PR oraz młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii YOUNG CLIENTS. Również do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą zgłaszać się w kategorii Young Media Lions.
Zakwalifikowane do konkursu zespoły pracują nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy w odpowiednich kategoriach. Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.
Uczestnicy konkursu otrzymują brief i mają 24 godziny na przygotowanie:
PRINT – layout’u reklamy prasowej
CYBER – kreacji banerowej
FILM – nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu za pomocą telefonu komórkowego (w 48 godz.)
MEDIA – innowacyjnej strategii mediowej
DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
PR – strategii działań PR
CLIENTS – briefu kreatywnego
Konkurs jest również organizowany dla studentów w kategoriach Print, Film, Cyber, Design oraz Directors.
Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie.
Eliminacje odbędą się w dniach 13.02-24.02 2012 r. w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.
Dodatkowe informacje na stronach:
Young Creatives: www.young.ktr.org.pl oraz
Young Media Lions: www.mediatrendy.pl
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Konkurs Artystyczna Podróż Hestii jest dla uczestników szczególnym momentem spotkania...
czytajStowarzyszenie Miłośników Miejscowości Radacz ogłosiło konkurs na opracowanie koncepcji dla...
czytajKonkurs na projekt mebla do salonu wraz z pokazaniem go...
czytaj8 października 2015 wystartowała kolejna edycja konkursu "Porta by me"...
czytaj
Ilość komentarzy: 0