Neonowe napisy na ścianach to motyw przewodni wnętrza biurowego studia Workplace, zrealizowanego w centrum innowacji jednej z największych grup mediowych w Polsce.
„Neonowe biuro”, bo tak właśnie nazywane jest przez architektów z Workplace, zlokalizowane jest w Warszawie. To centrum innowacji grupy medialnej, która jest wydawcą wielu popularnych czasopism i portali internetowych. Twórcza przestrzeń, inspirująca pracowników do nowych pomysłów, została zaprojektowana od A do Z. Jej głównym motywem okazał się neon – niegdyś symbol nowoczesności, który promował to, co innowacyjne. Klient i wykonawca postawili na wyraziste, loftowe wnętrza w stylu garażowym. Przestrzeń biurowa przypomina nieco kawiarnie. W projekcie dużo jest surowej cegły, metalowych dodatków oraz kolorów. Te w połączeniu z krzykliwymi grafikami na ścianach, nadają każdemu pomieszczeniu innego charakteru. Całą powierzchnię łączy podstawowe zamierzenie projektu – pobudzanie wyobraźni, swobodnej wymiany myśli i innowacyjnych pomysłów.
To, co przede wszystkim rzuca się w oczy po odwiedzinach w „Neon Innovation Hub” to fakt, że na niemal każdej ze ścian znajduje się obrazkowa grafika. Od samego wejścia gości i pracowników witają charakterystyczne strzałki. Centrum to wiele sal konferencyjnych, gdzie każda z nich ma w sobie swój niepowtarzalny i charakterystyczny styl. To między innymi geometryczne kształty na podłodze oraz wielość barw. Pokoje na szklanymi drzwiami kryją to, co jest znakiem rozpoznawczym dla każdej z marki, której właścicielem jest firma. Na ścianach z cegły pojawiły się natomiast świetlne, neonowe napisy, które także nawiązują do konkretnych produktów, a także podkreślają przestrzenie nastawione na poszukiwanie pomysłów.
To, co jest absolutną nowością w świecie innowacyjnych firm, to specjalnie zaprojektowany showroom medialny. Futurystyczny, „świetlny” pokój to niczym symulacja wybranej marki przedsiębiorstwa. Sterowane głosowo, inteligentne pomieszczenie może, zgodnie z życzeniem, w każdej chwili zmienić tryb, przełączając się na inną kolorystykę i efekty wizualne związane z konkretnym produktem. Bez wątpienia spotkanie w takim otoczeniu sprzyja burzy mózgów i nowoczesnym projektom realizowanym za murami tego niezwykłego miejsca.
Projekt wnętrz: Workplace
Powierzchnia: 1680 m2
Realizacja: 2018
Lokalizacja: Warszawa
Źródło: materiały prasowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Ciekawe wnętrze perfumerii, zdominowane przez złotą wielopłaszczyznową strukturę to projekt...
czytajStworzenie oryginalnego wnętrza za okrojony budżet jest zawsze wyzwaniem.Tego zadania...
czytajSzokujące, wyzywające, agresywne. Rokokowe wnętrze restauracji na londyńskim Soho pokrywają...
czytajWnętrze salonu fryzjersko- kosmetycznego Finezja w Jaworze koło Wrocławia to...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz