Między ciszą a ciszą istotne są tylko dobre dźwięki i muzyka – przekonuje ISOVER. Marka materiałów izolacyjnych kolejny raz nawiązała współpracę z muzykiem Grzegorzem Turnauem. Tym razem została partnerem nowego albumu oraz trasy koncertowej artysty.
Logo ISOVER obecne jest na najnowszym – jubileuszowym krążku krakowskiego wokalisty, pianisty i kompozytora o tytule „L”. Siedemnasty w dorobku Grzegorz Turnaua album zawiera 2 płyty DVD i jedną DVD z niepublikowanymi wcześniej nagraniami audio i video. Wydaniu albumu towarzyszy trasa koncertowa „L-live”, podczas której artysta prezentuje mieszankę swoich najbardziej i najmniej znanych utworów oraz nowe kompozycje.
Dla ISOVER, którego produkty z wełny mineralnej szklanej i skalnej poprawiają akustykę budynków, współpraca z artystą ma szczególne znaczenie.
Wcześniej artysta dwukrotnie zagrał koncerty na spotkaniach ISOVER z klientami. W ramach bieżącej umowy sponsorskiej logo ISOVER pojawia się na albumie „L”, 200 nośnikach outdoor promujących płytę w całym kraju oraz w reklamach w prasie.
źródło: materiały prasowe
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Czołowi, polscy architekci oraz licznie przybyła publiczność dyskutowali z Zuzanną...
czytajHeradesign oraz Knauf AMF - dwie marki wyspecjalizowane w rozwiązaniach...
czytajTrwa intensywna praca nad dokończeniem warszawskiej Złotej 44. Jednym z...
czytajDzięki wysokiej jakości produktów, polska branża meblarska jest światowym liderem...
czytaj
Ilość komentarzy: 0