ART OF PACKAGING 2011

ART OF PACKAGING 2011

Konkurs na Najlepsze Opakowanie Roku 2011

 Organizatorem konkursu jest EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o.

Konkurs ART OF PACKAGING ma dwie edycje: Debiuty oraz Professional. 

Konkurs ART OF PACKAGING – Debiuty ma charakter otwarty. Skierowany jest przede wszystkim do studentów i absolwentów szkół i uczelni, których profil związany jest z projektowaniem opakowań i wzornictwem przemysłowym.
Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać swoje prace w następujących kategoriach:
1. Opakowanie Premium (dla dóbr luksusowych),
2. Opakowanie w Ruchu (w drodze, w transporcie),
3. Opakowanie Smaku i Pragnienia (dla żywności, napojów),
4. Opakowanie Zdrowia i Urody (dla kosmetyków, leków i parafarmaceutyków),
5. Opakowanie na Miarę (konfekcyjne: odzież, obuwie),
6. Opakowanie Brzdąc (na zabawki i produkty dla dzieci),
7. Opakowanie Free Style (dowolne),
8. Opakowanie na EURO, 
9. Opakowanie EKO (pomysł na opakowanie ekologiczne).
Praca konkursowa może być wykonana ze szkła, metalu, papieru lub tektury, tworzyw sztucznych, ceramiki i materiałów kompozytowych, etc.

Konkurs ART OF PACKAGING 2011 – Professional skierowany jest do profesjonalistów: projektantów, agencji, drukarni, firm produkujących opakowania oraz firm będących odbiorcami lub właścicielami opakowań.
Celem ART OF PACKAGING – Professional jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania i produkcji opakowań powstałych na rodzimym rynku.
Opakowania można zgłaszać w następujących kategoriach:
1. Opakowanie Premium (dla dóbr luksusowych/ kartonowe uszlachetnione),
2. Opakowanie Zdrowia i Urody (dla kosmetyków, leków i parafarmaceutyków),
3. Opakowanie Smaku (dla żywności),
4. Opakowanie Pragnienia (dla napojów),
5. Opakowanie Cyfrowe (etykieta lub całe opakowanie),
6. Opakowanie Flekso (etykieta lub całe opakowanie),
7. Opakowanie-Etykieta,
8. Opakowanie Free Style (dowolne),
9. Opakowanie na EURO,
10. Opakowanie z Szuflady (już nie Debiut, ale jeszcze nie Professional; opakowanie – jego projekt lub prototyp – stworzone przez profesjonalistów, które z jakichkolwiek względów nie ujrzało jeszcze światła rynkowego, czyli nie zostało wdrożone do produkcji),
11. Zadanie specjalne: Projekt na Opakowanie Herbaty. Projekt ma być wykonany z tektury litej, falistej, kartonu lub materiału elastycznego.

 Zwycięzca ART OF PACKAGING – DEBIUTY otrzyma prestiżową statuetkę „Perła wśród Opakowań”, nagrodę pieniężną, ofertę miesięcznego płatnego stażu w agencji brandingowej SaltPepper Brand Design; roczną prenumeratę miesięcznika PACKAGING POLSKA.

Zwycięzca ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL otrzyma statuetkę „Perła wśród Opakowań”, 30m2 powierzchni wystawienniczej (bez zabudowy) ufundowanej przez Międzynarodowe Targi Poznańskie – do wykorzystania w ciągu jednego roku na wybranych targach w Poznaniu; kampanię reklamową (2 emisje) na łamach PACKAGING POLSKA.

 Nagrodą dla zwycięzcy w kategorii specjalnej "Z Szuflady" jest stoisko o powierzchni 9m2 ze standardowym wyposażeniem, napisem na fryzie oraz wpisem do folderu na targach easyFairs Packaging Innovations.

Zgłoszenia są przyjmowane do 10 lutego 2012 r.

 Więcej na: aop.european.website.pl

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!