AlmiDecor to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży wyposażenia wnętrz. W sierpniu firma ogłosiła nawiązanie współpracy z nowym inwestorem. Teraz przyszedł czas na odświeżoną odsłonę.
Założona w 1991 roku, marka AlmiDecor przez długie lata przyciągała do swoich salonów tłumy klientów, którzy poszukiwali unikalnych mebli i dekoracji do wnętrz. Była to pierwsza, wnętrzarska marka w Polsce, o tak silnej osobowości, kojarzona z oryginalnymi produktami wysokiej jakości. Swój pozytywny wizerunek zbudowała dzięki wyjątkowej atmosferze panującej w salonach sprzedaży, podkreślonej za pomocą klimatycznej muzyki, aromatycznego zapachu we wnętrzach oraz fachowego doradztwa w zakresie aranżacji wnętrz. Zmieniająca się sytuacja na rynku i szybki rozwój trendu robienia zakupów w internecie spowodował, że właściciele spółki zadecydowali o zmianie modelu biznesowego z jednoczesnym zachowaniem wizerunku marki premium.
Nowa platforma sprzedażowa
Właściciele spółki AlmiDecor.com nawiązali współpracę z nowym inwestorem, którym została firma Fargotex Group – największy polski dystrybutor tkanin obiciowych i dekoracyjnych. Doświadczony inwestor z branży wyposażenia wnętrz to ważny krok w procesie konsekwentnego rozwoju organizacji i realizacji spójnej strategii marki. „Nowe” AlmiDecor to jednak nie tylko nowa platforma sprzedażowa. To także poszerzona oferta zarówno o nowe marki, style wnętrzarskie, jak i kategorie produktowe. Poprzez bogatą gamę produktów, marka chce docierać do klientów o różnorodnych gustach i grubościach portfela. Głównym celem właścicieli jest integracja wizerunku AlmiDecor z nowymi technologiami, czyli połączenie kultowej marki o silnej osobowości z nowoczesną platformą sprzedażową skierowaną do klientów, którzy poszukują unikalnych produktów do wyposażenia wnętrz.
AlmiDecor wkracza do świata e-commerce
Sklep internetowy AlmiDecor.com istnieje już od kilku lat, jednak początkowo był jedynie uzupełnieniem działań sprzedażowych. Obecnie to nowoczesna, zbudowana od podstaw, platforma internetowa dostosowana do najwyższych standardów e-commerce. Projekt nowej platformy AlmiDecor.com oparto na rozwiązaniach gwarantujących kompleksową obsługę użytkownika. Skupiono się na tym, by była ona funkcjonalna i maksymalnie przyjazna dla klienta. Nowoczesny i intuicyjny w obsłudze sklep, to jeden z priorytetów strategii marketingowej. To między innymi intuicyjna kategoryzacja produktów, nowe funkcjonalności procesu transakcyjnego oraz strona w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych. Zaawansowany mechanizm filtrowania produktów oraz szczegółowe opisy to ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów. Jak przystało na markę premium, odświeżony został także design nowej platformy, który sprawia, że strona jest czytelna i bardziej przejrzysta dla użytkownika.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
źródło: materiały prasowe
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Sposób na to znalazła marka Pilkington wprowadzając na polski rynek...
czytajBieżnik na stole czy nowa pufa sprawią, że wnętrze stanie...
czytajRosnąca świadomość ekologiczna Polaków przekłada się m.in. na branżę budowlaną...
czytajCo dla wnętrz oznacza kierowanie się japońską filozofią wabi-sabi? Sprawdź!
czytaj
Ilość komentarzy: 0