AlmiDecor to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży wyposażenia wnętrz. W sierpniu firma ogłosiła nawiązanie współpracy z nowym inwestorem. Teraz przyszedł czas na odświeżoną odsłonę.
Założona w 1991 roku, marka AlmiDecor przez długie lata przyciągała do swoich salonów tłumy klientów, którzy poszukiwali unikalnych mebli i dekoracji do wnętrz. Była to pierwsza, wnętrzarska marka w Polsce, o tak silnej osobowości, kojarzona z oryginalnymi produktami wysokiej jakości. Swój pozytywny wizerunek zbudowała dzięki wyjątkowej atmosferze panującej w salonach sprzedaży, podkreślonej za pomocą klimatycznej muzyki, aromatycznego zapachu we wnętrzach oraz fachowego doradztwa w zakresie aranżacji wnętrz. Zmieniająca się sytuacja na rynku i szybki rozwój trendu robienia zakupów w internecie spowodował, że właściciele spółki zadecydowali o zmianie modelu biznesowego z jednoczesnym zachowaniem wizerunku marki premium.
Nowa platforma sprzedażowa
Właściciele spółki AlmiDecor.com nawiązali współpracę z nowym inwestorem, którym została firma Fargotex Group – największy polski dystrybutor tkanin obiciowych i dekoracyjnych. Doświadczony inwestor z branży wyposażenia wnętrz to ważny krok w procesie konsekwentnego rozwoju organizacji i realizacji spójnej strategii marki. „Nowe” AlmiDecor to jednak nie tylko nowa platforma sprzedażowa. To także poszerzona oferta zarówno o nowe marki, style wnętrzarskie, jak i kategorie produktowe. Poprzez bogatą gamę produktów, marka chce docierać do klientów o różnorodnych gustach i grubościach portfela. Głównym celem właścicieli jest integracja wizerunku AlmiDecor z nowymi technologiami, czyli połączenie kultowej marki o silnej osobowości z nowoczesną platformą sprzedażową skierowaną do klientów, którzy poszukują unikalnych produktów do wyposażenia wnętrz.
AlmiDecor wkracza do świata e-commerce
Sklep internetowy AlmiDecor.com istnieje już od kilku lat, jednak początkowo był jedynie uzupełnieniem działań sprzedażowych. Obecnie to nowoczesna, zbudowana od podstaw, platforma internetowa dostosowana do najwyższych standardów e-commerce. Projekt nowej platformy AlmiDecor.com oparto na rozwiązaniach gwarantujących kompleksową obsługę użytkownika. Skupiono się na tym, by była ona funkcjonalna i maksymalnie przyjazna dla klienta. Nowoczesny i intuicyjny w obsłudze sklep, to jeden z priorytetów strategii marketingowej. To między innymi intuicyjna kategoryzacja produktów, nowe funkcjonalności procesu transakcyjnego oraz strona w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych. Zaawansowany mechanizm filtrowania produktów oraz szczegółowe opisy to ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów. Jak przystało na markę premium, odświeżony został także design nowej platformy, który sprawia, że strona jest czytelna i bardziej przejrzysta dla użytkownika.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
źródło: materiały prasowe
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Marka PEUGEOT prezentuje swoje projekty podczas Tygodnia Designu w Mediolanie....
czytajGrupo Metafisico to 7 elementów, które balansują na pograniczu mebli...
czytajElegancja i luksus. To dwa elementy, które charakteryzują nowojorskie apartamenty....
czytajWielofunkcyjna lampa ledowa Synergy to połączenie oświetlenia, głośnika i schowka....
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz