Nowy sklep Nike zaskakuje klientów nowoczesną technologią. Połączenie produktów z cyfrowymi rozwiązaniami – to pomysł zastosowany w nowojorskim Nike SoHo. W ten sposób marka stara się dopasować wyroby do potrzeb nabywców.
Otwarty w listopadzie br. sklep, zajmuje powierzchnię ponad pięciu tysięcy metrów kwadratowych. Jest to pięć pięter dopasowanych do zindywidualizowania usług. Zaplanowano tam przestrzeń do spotkań ze znanymi sportowcami i projektantami, miejsca do ekspozycji produktów oraz bieżnie i części boisk. Na powierzchniach ze sztuczną murawą i na boisku do gry w koszykówkę, można przetestować wybrany asortyment, nawet wspólnie z trenerem.
Po testowym biegu klient otrzymuje dane dotyczące swojego stylu i tempa biegania oraz propozycje wybranych dla niego modeli butów.
Część boiska została wyposażona w kamery, regulowany kosz oraz ekran z nagraniami meczy.
Na najwyższym piętrze sklepu znajduje się odzież i obuwie sygnowane marką Jordan.
Przebieralnie są przestronne. Na ich ściankach zamontowano panele oświetleniowe z trybami światła do wyboru, np.: „Night Run” czy „Yoga Studio”.
Sklep SoHo będzie miejscem dla limitowanych edycji butów, które zarezerwować można w aplikacji Nike+. Część wzorów dostępnych będzie wyłącznie tutaj.
Na terenie sklepu znajduje się sekcja poświęcona współpracy Nike z Apple Watch.
Lokalizacja sklepu: Nowy Jork
Realizacja: listopad 2016
Powierzchnia: 55 000ft²
Zdjęcia: Nike.com
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Wchodząc do paryskiego butiku projektantki mody Stelli Cadente można się...
czytajW odpowiedzi na potrzeby pracowników IT gdańskiego oddziału Banku Millennium...
czytajShowroom ma pokazywać, jak łatwo można rozmyć wnętrze z zewnętrzem...
czytajW czasach, kiedy coraz większą część dnia spędzamy w biurze,...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz