Innowacyjny, intuicyjny i pełen inspiracji – taki ma być pierwszy, nowy Empik, który już we wrześniu zostanie otwarty w stołecznej Galerii Mokotów. Koncept i cały projekt sklepu powstał na podstawie badań rynku oraz ponad 70 letniego doświadczenia projektantów z biura 20.20.
W odpowiedzi na potrzeby klientów, Empik wprowadza pionierskie rozwiązania, które umilą wizyty i ułatwią zakupy w salonach. Metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony według nowej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu.
Do najważniejszych nowości należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jak personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszuka produkty, a następnie wyświetli mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokaże inne salony, w których jest dostępna, a także umożliwi złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do Empiku.
Aplikacja podpowie też, jaki prezent kupić, aby był dostosowany do wieku i zainteresowań osoby obdarowanej.
Na dużych ekranach w centrum sklepu będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki: selekcja najważniejszych i najciekawszych propozycji, na które warto zwrócić uwagę.
Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60% klientów odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy interesujących propozycji z bogatej oferty wydawniczej. Wiele osób przychodzi do Empiku, aby przejrzeć książki i prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się wygodne siedziska.
Dla rodzin przygotowano wyjątkową strefę, w której dzieci znajdą niespodziankę skrywaną przez pomarańczowy regał w kształcie litery „e”. To multimedialna książka o…książkach – ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem.
W aranżacji sklepu dominują przyjazne kolory – jest nowocześnie, designersko, ale też przytulnie. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów, poruszanie się po salonie będzie znacznie łatwiejsze dzięki czytelnej nawigacji.
Nowy Empik inspiruje do odkrywania kultury i rozrywki, jest przewodnikiem po ciekawych formach spędzania wolnego czasu. Jednym słowem – to miejsce, które podsyca kreatywność, ciekawość i radość z odkrywania ciągle czegoś nowego – powiedziała Mariann Wenckheim, Dyrektor biura 20.20, które zaprojektowało nową aranżację EMPiKu.
Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B.
20.20 było także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.
Źródło: materiały prasowe
Na dużych ekranach w centrum sklepu prezentowane są aktualności ze świata kultury i rozrywki
|
Pulpit do przeglądania oferty
|
Miejsce dla dzieci
|
Kasy
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Jaka stylistyka najlepiej pasuje do baru z kultowymi zapiekankami? Sprawdź!
czytajPodstawowym oczekiwaniem klienta determinującym charakter wnętrza sklepu optycznego w Atenach...
czytajZobacz aranżację wnętrza minimalistycznego showroomu audio&video, która jest dziełem Barbora...
czytajWe wnętrzu siedziby jednej z uznanych, tureckich kancelarii prawnych zaprojektowano...
czytaj
Ilość komentarzy: 0