Należąca do grupy LPP marka Tallinder otworzyła salony w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku oraz w Warszawie. Każdy z nich ma średnio około 450 metrów kwadratowych powierzchni. Tallinder to marka z segmentu premium, adresowana do wymagających klientów powyżej 35 roku życia.
Ubrania marki oscylują wokół nowoczesnej, niezobowiązującej elegancji i ponadczasowej klasyki. Hasło przewodnie konceptu salonów Tallinder brzmi: „The Home of Refined Style”, co można tłumaczyć jako „Dom Wysublimowanego Stylu". Firmie zależy, aby klient czuł się w salonach swobodnie, „jak w domu, ale przy tym nadzwyczajnie.
Koncept salonów marki Tallinder to rezultat współpracy londyńskiej pracowni Brinkworth Design, z Departamentem Aranżacji Salonów Tallinder LPP.
Salony marki Tallinder różnią się kształtem, powierzchnią, a także wymiarami i układem witryny, lokalizacją instalacji w budynku, wysokościami itd. W związku z tym, każdy z nich był projektowany indywidualnie. Wszystkie jednak są zgodne z konceptem marki, a ich styl jest spójny.
Duże znaczenia w ich aranżacji mają naturalne i oryginalne materiały, bardzo ważnym elementem jest też drewno i szkło. Część materiałów jest produkowana specjalnie dla salonów Tallinder’a ze względu na wymagane wymiary, jak np. posadzka, czy oryginalne formy, takie jak panele, szklane witryny. Wybór materiałów wykończeniowych salonu rekomendowała pracownia projektowa. Architekci spędzili wiele godzin na analizie propozycji, wyborze najlepszej opcji, a później na odnajdywaniu odpowiednich wzorów na polskim rynku. Skorzystali z usług lokalnych dostawców, a także opierali się na własnym doświadczeniu.
Proces budowy salonów był wymagający. Wyzwaniem było stworzenie Wzorcowni Salonu Tallinder (swoistej makiety 1:1, której powstawanie koordynował Departament Aranżacji LPP). Idealne zestawienie podziałów sufitów, posadzek i ścian, które musiały się doskonale przenikać, nie było łatwym zadaniem dla wykonawcy wzorcowni.
Klienci chwalą wnętrze salonu, jako przyjemne w odbiorze i bardzo oryginalne. Jedną z charakterystycznych części salonu jest Strefa Lounge - centralnie zlokalizowana strefa relaksu. Klient może odpocząć w wygodnych fotelach, poczęstować się dobrą kawą, a wszystko w otoczeniu oryginalnych mebli i śmiałych form architektonicznych m.in. „kominka” z ciekawymi albumami o sztuce. Strefa jest wydzielona oryginalnym 3-skrzydłowym, wolnostojącym lustrem, co zapewnia swoistą, komfortową intymność. W Strefie Lounge zamontowane zostały m.in. dębowe podłogi z oferty firmy Chapel Parket Polska.
Źródło: Chapel Parket Polska
![]() Salon marki Tallinder
|
![]() Strefa lounge w salonie Tallinder
|
![]() Salon marki Tallinder
|
![]() Salon marki Tallinder
|
![]() Salon marki Tallinder
|
![]() Salon marki Tallinder
|
![]() Salon marki Tallinder
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Fanaberia, kaprys, zachcianka, fantazja. Właściciele nowej naleśnikarni w Sopocie oferują...
czytajOdpowiedz na pytanie, co łączy fryzjera z warsztatem samochodowym, znajdziesz...
czytajDzieci coraz częściej traktowane są jak pełnoprawni klienci kawiarni i...
czytajArchiwytwórnia - biuro architektoniczne z Dąbrowy Górniczej wykonała projekt metamorfozy...
czytaj
Ilość komentarzy: 0