Nizio Design zaprojektowało specjalny koncept promocji Łodzi prezentujący miasto poprzez dokonania w dziedzinie rewitalizacji.
Główną ideą projektu jest pokazanie rewitalizacji jako szansy na rozwój w 3 sferach: ludzie, przestrzeń, ekonomia. Każdy z elementów opracowany jest w 4 wersjach językowych (angielska, niemiecka, francuska i hiszpańska) i może być prezentowany w zestawie bądź jako odrębnie działające narzędzie.
Lekkie aluminiowe komponenty pozwalają na montaż i prezentowanie całości lub pojedynczych elementów w dowolnych warunkach i lokalizacjach na całym świecie. Projekt będzie wykorzystany m.in. w kampanii na rzecz przyznania Łodzi praw do organizacji Wystawy International EXPO 2022.
Całość składa się z manualnej instalacji, prezentacji filmowej, stanowiska multimedialnego, wystawy oraz aplikacji mobilnej.
Uzupełniają je specjalnie zaprojektowany gadżet w formie lustrzanego kubika prezentującego łódzkie budynki oraz scenariusze konferencji pt. „Rewitalizacja jako uniwersalna forma rozwoju miast” w formie dynamicznej moderowanej dyskusji z publicznością przy wykorzystaniu narzędzi przygotowanych w projekcie.
Źródło: materiały prasowe
![]() Instalacja złożona z 9 modułów
|
![]() Widok z góry na instalację
|
![]() Wystawa
|
![]() Stanowisko multimedialne
|
![]() Wszystkie elementy
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Trwa intensywna praca nad dokończeniem warszawskiej Złotej 44. Jednym z...
czytajDzięki wysokiej jakości produktów, polska branża meblarska jest światowym liderem...
czytajSITAG Formy Siedzenia, nieobjęty przejęciem szwajcarskiego SITAG AG, stawia na...
czytajStatystycznie klient wraca do swoich ulubionych sklepów co dwa tygodnie,...
czytaj
Ilość komentarzy: 0