Rola designu w marketingu - 12.05.2014

Rola designu w marketingu - 12.05.2014

12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.

Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.

Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.

W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:

PIOTR RECZAJSKI, Dyrektor strategiczny - MAMA STUDIO
"Future branding"

MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki -
czyli jak Mazda kusi designem"

DAVID RACCHI, Design Director - WALK DESIGN
"Experience Design: Building
. Relationships with products"

JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa
na świeże idee dla marki?"

Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Podaj kod z obrazka

*

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!