W biurach nadal popularne są pomieszczenia, gdzie na otwartej przestrzeni pracuje nawet kilkanaście osób. Jednakże coraz więcej firm uzupełnia je o strefy typu lounge.
Od dawna w projektowaniu powierzchni biurowych rządzi minimalizm - postrzegany jako oznaka profesjonalizmu i dobrego smaku.
Mocno zyskuje teraz na popularności styl skandynawski, czyli klasyczne bryły, prostota i elegancja, połączone z ciekawym wzornictwem i kolorowymi dodatkami. Zmieniają się obicia krzeseł biurowych, pojawiają się na nich wzory znane z modowych wybiegów.
Strefy typu lounge, czyli strefy do pracy indywidualnej, w odosobnieniu, sprzyjające skupieniu i kreatywności zaczynają konkurować z powszechnymi dotąd przestrzeniami open-space.
Oczywiście nadal popularne są pomieszczenia, gdzie na otwartej przestrzeni pracuje nawet kilkanaście osób. Jednakże coraz więcej firm uzupełnia je o strefy typu lounge. Sprzyjają temu mobilne technologie, które znoszą ograniczenia związane z kablami od telefonów czy komputerów – pracownicy korzystają dziś z laptopów, smartfonów i bezprzewodowego internetu Wi-Fi.
Strefy typu lounge, wyposażone są w miękkie, przytulne meble, które mają sprzyjać budowaniu mniej formalnej atmosfery i bardziej kreatywnej atmosferze. Według psychologów biznesu, takie rozwiązania sprzyjają innowacyjnym pomysłom i wzmacniają komunikację w zespole.
Elementy funkcjonalne - czyli meble, zgodnie z najnowszymi trendami mają być nie tylko wygodne w użytkowaniu ale i kolorowe, wesołe, ciekawe, zaskakujące. Taki wystrój sprawia, że pracownicy czują się mniej formalnie i ta tendencja dominuje przede wszystkim w firmach, których wyróżnikiem jest kreatywność.
Źródło: Adgar
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Budowa i wykończenie domu coraz częściej stają się dla jego...
czytajTaki właśnie efekt dają fototapety, na których znalazła się jaskółka...
czytajPodobnie jak mała czarna, która pasuje prawie na każdą okazję,...
czytajNowy sklep Nike zaskakuje klientów nowoczesną technologią. Połączenie produktów z...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz