Celem konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie plakatu. Zwycięski plakat będzie wykorzystany w kampanii promocyjnej II edycji YSC, m.in. na stronie internetowej YSC, w newsletterach, publikacjach w mediach, portalach internetowych itp. Zawiśnie w wielu miejscach w Krakowie oraz w miejscu wydarzenia YSC. Podczas trwania YSC będą wyświetlane wszystkie (lub wyselekcjonowane) plakaty konkursowe.
Zwycięski plakat wybiorą Organizatorzy YSC. Dodatkowo, w trakcie trwania Konkursu, na zgłoszone prace mogą głosować internauci, którzy również wybiorą swojego zwycięzcę. Wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody, ufundowane przez Let’s Funky! oraz Familove.
Yard Sale Cracow – to krakowskie targi promujące polskich projektantów działających w sferze fashion, design, hande-made. Jest to wydarzenie wyjątkowe, w którym uczestniczą cenione marki, absolwenci szkół artystycznych oraz początkujący twórcy. YSC odbywa się cyklicznie cztery razy w roku jako jednodniowe wydarzenie, umożliwiające nie tylko atrakcyjne zakupy od polskich projektantów, ale także udział np. w warsztatach fotograficznych. II edycja YSC odbędzie się 17 listopada w samym centrum Krakowa, w Klubie Pauza.
Nagrody:
1. Zwycięzca Konkursu otrzyma Aparat LOMO La Sardina 8Ball
2. Zwycięzca Internautów otrzyma produkty marki Let’s Funky! oraz Familove
3. Wylosowany Internauta, który oddał głos w konkursie otrzyma produkty marki Let’s Funky! oraz Familove.
Czas trwania konkursu: 19 października -4 listopada 2012 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 5 listopada.
Zgłoszenia
Zasady konkursu
Informacje o konkursie: [email protected]
Sponsorzy konkursu: Lomografia.pl / Let’s Funky! / Familove
Konkurs na plakat II edycji YSC - plakat
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
W ostatnim czasie głośno zrobiło się o druku 3D. Jak...
czytajSą zwycięzcy piątej edycji Terma Design. Najlepszy okazał się projekt...
czytajJury oraz czytelnicy Design Alive wybrali Kreatora, Stratega oraz Animatora...
czytajArchitekt Jakub Szczęsny często pracował nad nietypowymi projektami. Tym razem...
czytaj
Ilość komentarzy: 0