Celem konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie plakatu. Zwycięski plakat będzie wykorzystany w kampanii promocyjnej II edycji YSC, m.in. na stronie internetowej YSC, w newsletterach, publikacjach w mediach, portalach internetowych itp. Zawiśnie w wielu miejscach w Krakowie oraz w miejscu wydarzenia YSC. Podczas trwania YSC będą wyświetlane wszystkie (lub wyselekcjonowane) plakaty konkursowe.
Zwycięski plakat wybiorą Organizatorzy YSC. Dodatkowo, w trakcie trwania Konkursu, na zgłoszone prace mogą głosować internauci, którzy również wybiorą swojego zwycięzcę. Wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody, ufundowane przez Let’s Funky! oraz Familove.
Yard Sale Cracow – to krakowskie targi promujące polskich projektantów działających w sferze fashion, design, hande-made. Jest to wydarzenie wyjątkowe, w którym uczestniczą cenione marki, absolwenci szkół artystycznych oraz początkujący twórcy. YSC odbywa się cyklicznie cztery razy w roku jako jednodniowe wydarzenie, umożliwiające nie tylko atrakcyjne zakupy od polskich projektantów, ale także udział np. w warsztatach fotograficznych. II edycja YSC odbędzie się 17 listopada w samym centrum Krakowa, w Klubie Pauza.
Nagrody:
1. Zwycięzca Konkursu otrzyma Aparat LOMO La Sardina 8Ball
2. Zwycięzca Internautów otrzyma produkty marki Let’s Funky! oraz Familove
3. Wylosowany Internauta, który oddał głos w konkursie otrzyma produkty marki Let’s Funky! oraz Familove.
Czas trwania konkursu: 19 października -4 listopada 2012 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 5 listopada.
Zgłoszenia
Zasady konkursu
Informacje o konkursie: [email protected]
Sponsorzy konkursu: Lomografia.pl / Let’s Funky! / Familove
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Jeszcze do 12 lipca 2012 r. można składać wnioski o...
czytajTermin nadsyłania zgłoszeń na konkurs Young Design został przedłużony do...
czytajDobry Design 2019 to konkurs dla producentów i dystrybutorów artykułów...
czytajCelem nadrzędnym konkursu jest otrzymanie możliwie najlepszej koncepcji wystawy stałej...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz